BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 11, 2010

JEMPUTAN RUMAH TERBUKA AZMI JAAAFAR

Rakan kita Sdr. Azmi Jaafar dan isterinya Fauziah menjemput semua rakan rakan bekas pelajar Tingkatan 6 SMDSO 1976-77 kemajlis jamuan raya di rumah beliau di :-


Alamat : 326, Lorong Puith 3,
Taman Rakayat, Mergong,
05150 Alor Setar, Kedah.

Tarikh : Hari Raya Ke 4
Jam : Dari Pukoi 2.00 hingga 6.00 Petang.
Pakaian : Baju Raya

Azmi Jaafar ni orang pangge Mie Kola Kedah. Trio dia Chup Abaih dan Det Kola. Dia menikah dengan Fauziah, junior kita setahun (6R). Dulu dia satu kelas dengan saya (6A1).
Harap rakan rakan dapat adjust program masing masing supaya dapat meraikan sahabat kita ini dapat supaya dapat juga kita bertemu semula dan beramah mesra sempena bulan mulia.

1 comments:

Hj ARL, BNM said...

Saya dah kerja hari ini,Isnin,13 hb Pak Ku, ada mesyuarat dengan Hong Kong Monetary Authority..seronok baca cerita pak ku and rakan-rakan Raya...lagi pun cikgu2 semua time cuti ni, fikir2 kalau saya bersara awal seronok juga, BNM 56 tahun bersara wajib,after 50 dah boleh optional...ramai kawan2 sms ucapan Raya,rasanya semuanya saya balas.Kepada kawan2 yang baca blog pak ku saya mohon maaf jika ada salah silap..moga meriah jamuan raya Mi Japaq..