BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 11, 2010

Apakah jadahnya ?


Salam semua,
Ha...ha... cuba perhati betoi-betoi... Siapa yang kena????????
apakah jadahnya semua ini. Inilah salah kenangan paling mencuit hati ketika menuntut di SMDSO dulu. Kenangan hari suai kenal di asrama smdso 1977. apa komen anda?

7 comments:

Unknown said...

Simpan lagi gambar ni pak ku...yang belalai tu mad sudin (dato') topi cebok air tu hashim, ana topi kertas belah kiri tu...pak ku duk tang mana?

Selamat hari Guru,ana pun kena ke Kuantan ada exhibition festival hari guru...BNM tunjuk duit2 dan nasihat kewangan lain..

hasan morad said...

Hari ini dalam kenangan.....
Dari kiri yang dok menyorok tu rasanya Ku Om. Lama betoi tak berjumpa dengan dia begitu juga dengan kawan-kawan lain.Balik kampung nanti cari dia. Yang bedak tebai di muka tu...duduk sebelah kanan Penghulu Husin - Salam untuk semua . semoga kita dapat berjumpa lagi. Selamat Hari Guru...

Ku Azir said...

Salam Tuan Hj ARL dan Sau. Hassan.,

Ha-ha....Anda dah Kena,tepat sekali.
Oh ya Ana tak ade dlm potret ni.Siapa lagi mau teka??? Cepat-cepat masa masih berjalan...CheMad tak mau cuba ka?

Ku Azir said...

Kalau tak clear gambar tu,klik satu kali di atas gambar dan ia akan menunjukkan saiz yang lebih besar.Salam drp. tuan Hj. Ku Azir.
Masuk...masuk....teka lagi.

hasan morad said...

Nak teka pi lakot no...masih ingat lagi kawan-kawan kita ni. Berdiri dari kiri tu... Din Dreis, Rani, Deris, Non Kodiang,Mid Desa, Abu Samah, Din Hamid, Kamal (Allahyarham)belakang dia rasanya Md Noor, yang belalai tu Dato'Mad, Abu Hasan, Hashim dan Husin Puteh. Dan yang duduk dari kiri tu, Ku Om, ana, Mohd Ismail, Man Din, Khudus, Zahari, Ein Kangkong, tak ingat nama dan yang hujung sekali tu Penghulu Husin..... kenangan lama masih dalam ingatan. Bagueh la dapat tengok gelagat kawan-kawan lama. ada yang sampai tak berjumpa langsung selepas keluaq dar SMDSO 1977 - 33 tahun....

Ku Azir said...

salam,
Pandai Che Hasan. Ingat lagi semua no. Semua betul. nanti kita jumpa ana belanja minum kopi janda.Din Deris nak buat kenduri ni. Tapi tak ingat pula tarikh yang dia bagi tau ari tu. Che Mad tolong peringat sat.

hasan morad said...

Assalamualaikum, Tengahari tadi selepas sembahyang Jumaat di Masjid Abu Bakar As-Sidik, Bakar Arang, Sg.Petani ada berjumpa dengan Dato' Mad, Dia Singgah sembahyang di masjid tu. ana punya kariah . Terkejut juga dia mai tegoq ana. kira dia cam lagi lah tu... kawan lama. Ok lepaas ni kita jumpa. bila balik nanti bolehlah singgah kat Jitra, kita pekena kopi janda. cerahla mata sikit.lepas tu baru balik Kandis.Balik kampung ni nak pi cari Ku Om sat..lama tak jumpa dia. oklah semoga kita bertemu lagi....